check Tasuta kohaletoimetamine alates 120,00 €
check Tagastamine kuni 14 päeva
check Maksa 30 päeva jooksul
check Hulgimüügipiirkond - B2B
ID

Moose Racing Power Vision Sportsman mootorikaardi muutmise moodul - #N/D

341,57 € koos käibemaksuga

Power Vision jõudlustuuner

Tootja:
Tootekood:
#N/D

Polaris off-road sõidukite jõudlustuuner ja andmemonitor on jõudlustuuner ja andmemonitor, mis pakub uusimat flash-tuuningu tehnoloogiat, reaalajas andmete jälgimist ja muid valdkonna eksklusiivseid funktsioone. Power Vision CX tootepakett sisaldab pihuarvuti välklambi seadet, sõiduki liidesekaablit ja Power Core'i (häälestamise ja andmete logimise rakendus Windows PC-s).
Välja töötatud enamiku kaasaegsete Polaris'e maastikusõidukite, sealhulgas populaarsete RZR, Ranger, Ace, Sportsman ja General, häälestamiseks Bosch ME17 ECUga.

Zalety
  • Winpep 8 andmekeskus, mida kasutatakse C3-ga genereeritud andmeprotokollide vaatamiseks kolmes erinevas vaates: jälgegraafik, tabel või 3D.
  • flash-mälu jõudlust häälestatakse OEM-diagnostikaliidese kaudu; ei ole vaja ECU-d eemaldada ja üles laadida
  • kaasasolev C3 häälestustarkvara annab lõppkasutajale täieliku kontrolli kalibreerimise üle
  • kalibreerimisandmete sünkroonitud salvestamine koos täpsete häälestusreferentsidega
  • algne kalibreerimine või olemasolevate kalibreerimiste muutmine/töötlemine.
  • muudetud drive-by-wire gaasiprofiilid kõrgete ja madalate käikude jaoks
  • ECU toetatud andmekanalite jälgimine ja salvestamine
  • häälestusfailide haldamine ja nende saatmine Power Vision CX-le
  • suure kontrastsusega ekraan: loetav ka otsese päikesevalguse käes
  • Tune lock'i võimalus kaitseb volitamata jagamise eest
  • täiustatud kütus maksimaalse võimsuse ja pöördemomendi saavutamiseks
  • pöördemomendi piiramise funktsioonide vähendamine või kõrvaldamine
  • süttimise ajastus on optimeeritud 91-93 oktaani kütuse jaoks
  • säilitab vajaduse korral ADC- ja Turf-režiimi
  • sõiduki andmekanalite kuvamine reaalajas
  • ilmastikukindel, et seda saaks kasutada kõikides tingimustes
  • suurem kiiruspiirang kõrgetel ja madalatel käikudel
  • pöörete piirnorm on tõstetud kõrgetel ja madalatel käikudel
  • vasaku jala pidurdusrežiim on lubatud
  • graafikute või .csv-failide eksportimine
  • madalamad ventilaatori aktiveerimistemperatuurid
  • rakkude jälgimine reaalajas