check Tasuta kohaletoimetamine alates 120,00 €
check Tagastamine kuni 14 päeva
check Maksa 30 päeva jooksul
check Hulgimüügipiirkond - B2B

Tagastused ja kaebused

Kuidas toodet tagastada?

Kui otsustate toote tagastada, tuleb teil ise katta tagastamiskulud ja korraldada tagastamine oma äranägemisel.

Kas välismaalt tagastatud tooted on tasuta?

Ei, me ei kata välismaalt tagastamise või toodete vahetamise kulusid ega korralda tasuta saatmist teistest riikidest. Ainult Poolas on tagastamine tasuta (vaata tingimused).

Kuidas toodet vahetada?

Toote vahetamine hõlmab ostetud toote tagastamist ja uue tellimuse esitamist. Näiteks, kui tellisite mootorrattajaki, kuid see osutus liiga väikeseks, kasutage Sõbralikku vormi (leiate selle siit) ja tagastage toode ning ostke suurema suurusega jope eraldi tellimusena. Pange tähele, et toote vahetamine on võimalik ainult juhul, kui toodete hinnad kattuvad.

Kuidas toodet tagastada või reklameerida?

Meie jaoks on oluline, et meie kaupluse iga klient saaks kasutada kõiki tarbijaõigusi. Teie mugavuse huvides pakume kahte toote tagastamise ja reklameerimise viisi: internetiühendusega ja ilma.

Toote tagastamine või reklameerimine, kui teil on juurdepääs internetile:

  1. Minge veebisaidile .www.gmoto.ee

  2. Täitke Sõbralik vorm. Selle täitmiseks kulub vaid mõni minut!

  3. 24 tunni jooksul (tööpäevadel) pärast teie teate saatmist võtab meie spetsialist teiega ühendust telefoni või e-posti teel ja annab teile teada järgmistest sammudest.





Faktuurilt leiate tellimuse numbri koha?



Tellimuse number arvel leiate kahest kohast: triibukoodi all paremas ülanurgas ja tellimuse kokkuvõtte tabeli all arve keskel vasakul (vaadake allpool olevat graafikat).



Kus parongil leian tellimuse numbri?



Tellimuse number asub kviitungi allservas triipkoodi all (vaata allolevat graafikat).



Mitu aega võtab aega minu kaebuse või tagastamise läbivaatamine?



Kaebuse või tagastamise läbivaatamiseks on meil 14 tööpäeva. Tavaliselt vaatame need läbi märksa kiiremini, mõne tööpäeva jooksul. Siiski on juhtumeid, kus kaebuste menetlemine võtab kauem aega kui 14 päeva, kuna see sõltub näiteks kauba tarnijast või tootjast.



Mul ei ole paberil tagastamise või kaebuse vormi. Kust ma saan selle alla laadida?



Pidage meeles, et kõige kiirem ja teile kõige soodsam toote tagastamise või kaebuse esitamise vorm on elektrooniline Sõbralik Vorm, mille leiate siit.



Kohaletoimetatud toode on kahjustatud/vigane. Mida ma peaksin tegema?



Kui kohaletoimetatud toode on kahjustatud või vigane, saate selle hõlpsalt tagastada, täites Sõbraliku Vormi. Vaadake, kuidas seda teha.



Sain tellimusest erineva toote. Mida peaksin tegema?



Kui teie saadetises on toode või tooted, mida te ei tellinud (näiteks saatsime teile kauba, mida te ei tellinud), täitke Sõbralik Vorm ja meie spetsialist võtab teiega ühendust 24 tunni jooksul (ainult tööpäevadel). Vaadake, kuidas vormi täita.



Kas ma saata kaupa sisseostuga tagasi?



Me ei võta vastu kauba tagastamist sisseostuga. Kui soovite toote meile tagastada, täitke elektrooniline või paberivorm tagastuseks või kaebuse esitamiseks. Vaadake, kuidas seda õigesti teha, et tooteid meile tagastada.



Kuidas pakendada tagastatav toode?

Toode tuleb hoolikalt pakendada, et see ei kahjustaks transpordi käigus. Te ei pea kasutama sama pakendit, milles saite oma tellimuse.



Mul pole tellimuse numbriga ostutšekki ja soovin toote tagastada. Mida peaksin tegema?



Kui teil pole ostutšekki ega käibemaksuarvet, kus on näidatud tellimuse number, piisab, kui logite sisse oma Gmoto kontole ja valite vahekaardi „Minu tellimused”. Tellimuse numbrit leiate ka vastavast SMS-ist ja e-kirjadest, mis on seotud antud tellimusega.

Palun märkige elektroonilist või paberivormi tagastamiseks või kaebuse esitamiseks täites vastavas väljas, et teil puudub ostutõend (ostutšekk või käibemaksuarve).



Kuidas raha tagastamine käib?



Iga teie tellimusest tagastatud toote eest saate täieliku summa tagasi oma pangakontole. Pangakonto numbri esitate elektroonilise või paberivormi täitmise käigus. Raha jõuab teie määratud kontole isegi 72 tunni jooksul!



Ma ei saanud kauba kaasas olnud garantiikaarti. Kas see tähendab, et toode ei kuulu garantii alla?



Igal tootel on tootja garantii ja see kuulub kaebuste alla, kuid igat juhtumit vaadatakse eraldi läbi. Erandid sellest reeglist on elektrilised osad, nagu pirnid, mähised, elektrisüsteemid ja pingeregulaatorid. Teavitame teid, et mootorratta akusid saab tagastada ainult siis, kui neil on garantii kaart.



Kas saan tagastada kasutatud toote?



Tagastamisele kuuluvad ainult tooted, mis ei kanna kasutamise jälgi. Kui aga ostetud toode osutub kasutamise käigus defektseks, võite sellele esitada pretensiooni. Mõne mehaanilise osa tagastamise korral on vajalik paigalduse korrektsuse tõend.

Tagastades toote, lisage sellele kõik, mis saite ostu ajal (nt kahjustamata karp, kasutusjuhend, garantii kaart jne). Rõivad, jalatsid ja kiivrid peavad omama originaalseid silte. Veebipoe tootelehtedel on teave nende toodete kohta, mis ei kuulu tagastamisele.



Mul pole ostutšekki, kuid soovin toodet tagastada. Mida ma peaksin tegema?



Kui tagastate toote, millel pole ostu tõendit (ostutšekki või käibemaksuarvet), peate täitma elektroonilisel või paberil tagastus- või pretensioonivormil välja lahtri "Kinnitan, et kaotasin ostutšeki" ja lisama sellele allkirja kohe selle kõrvale.



Kas ma pean maksma uue kauba saatmise eest, kui ma toote tagasi annan ja vahetan selle teise vastu?



Kauba tagastamine on tasuta juhul, kui kasutate elektroonilist Sõbralikku Vormi. Kuid toote vahetust käsitletakse kui uut tellimust, seega peate uue toote saatmise eest ise tasuma. Kuid kui tagastamine ja toote vahetamine on seotud meie eksimusega, siis kogu protsess on täiesti tasuta, olenemata sellest, kas reklaam esitatakse elektrooniliselt, telefoni teel või posti teel.



Mida teha, kui ostutšeki/käibemaksuarve toodete arv ei ühti paki sisuga?



Kui saadetis ei olnud vigastatud (teip või pakend), kasuta Sõbralikku Vormi, mis võimaldab sul kiiresti teha teate pakisisu ja tellimuse ebatäpsusest. 24 tunni jooksul (tööpäevadel) teavitame sind edasisest käitumisest. Meie spetsialist võtab sinuga ühendust telefoni või e-kirja teel.



Mida teha, kui saan vigastatud paki?



Kõik tellimused pakitakse hoolikalt, et ostetud tooted oleksid korralikult kaitstud. Pidage meeles, et iga pakk on pitseeritud Gmoto logoga firma teibiga. Kui teip või pakend on kahjustatud, siis kindlasti avage pakk koos kulleriga, et kontrollida, kas selle sisu vastab tellimusele ja kas kaup ei ole transpordi käigus kahjustatud.



Kui tooted on kahjustatud või midagi puudub, on kulleril kahjude protokolli koostamise kohustus (seda ei pea alati kohe tegema, sõltuvalt vedajast võib see aega võtta isegi mitu päeva). Kui märkate, et pakk on kahjustatud pärast kulleri lahkumist, siis kindlasti võtke ühendust vedajaga.