check Tasuta kohaletoimetamine alates 120,00 €
check Tagastamine kuni 14 päeva
check Maksa 30 päeva jooksul
check Hulgimüügipiirkond - B2B

Laevandus ja tarne

Millised on tellimuse kohaletoimetamise valikud?



Tellimuse esitamisel meie veebipoes või telefoni teel on mitu kohaletoimetamise valikut. Tutvuge nendega ja valige endale kõige sobivam lahendus.



Millised on riigi ja rahvusvahelised kohaletoimetamise kulud?

Kohaletoimetamise hind sõltub tellitud toodetest. Konkreetsed kohaletoimetamise kulud iga toote kohta leiate toote lehel "OSTA KORVI" nupu all.



Rahvusvaheline kohaletoimetamine



Täpne kohaletoimetamise hind tellimuse saatmiseks Euroopa Liidu riikidesse arvutatakse tellimuse esitamise protsessis pärast tarneaadressi sisestamist. Oleme teavitanud, et me ei saada tellimusi Euroopa Liidu välistesse riikidesse.



Milline on tellimuse täitmise aeg?



Tellimuse täitmise aeg sõltub toote saadavusest laos. Iga toote juures on teave eeldatava tarneaja kohta (leiate selle tabelist "OSTA KORVI" nupu all). Kui toode pole saadaval, ei saa te seda ostukorvi lisada.



Tuletame meelde, et töötame esmaspäevast reedeni kell 8:00–17:00. Nädalavahetustel ja pühadel esitatud tellimuste täitmise aeg võib olla veidi pikem kui tavaliselt.



Kuidas kasutada tasuta kohaletoimetamise võimalust?



Tasuta kohaletoimetamine kehtib ainult tellimuste puhul, mille tarneaadress asub Poolas. Kui tellimuse väärtus ületab tasuta kohaletoimetamiseks ettenähtud läve, vähendab süsteem automaatselt kohaletoimetamise kulud 0 PLN-ni.



Kas ma saan teavet tellimuse saabumise kohta?



Pärast tellimuse komplekteerimist teavitame teid paki saatmisest ja eeldatavast tarneajast. Saate teate oma e-posti aadressile ja telefoninumbrile.

 

Kas saan enne kullerile tasumist kontrollida saadetise sisu?



Tellimused toimetab kohale sõltumatu transpordifirma. Kuller ei luba teil saadetist enne tasumist avada, kuna tema kohustus on üksnes saata saadetis määratud aadressile puutumatul kujul.

 

Kui märkate, et pakk on kahjustatud, avage see koos kulleriga enne tasumist ja allkirjastamist. Kui pakis leitakse kahjustatud tooteid, saate raha tagasi või uued tooted. Kui esineb mingisuguseid erinevusi, koostab kuller kahjuprotokolli, mis on aluseks kaebuse esitamisele.



Kas saan saadetise saata muule aadressile kui konto registreerimisel esitatud aadressile?



Jah, saate saadetise saata teisele aadressile. Tellimust esitades laadib süsteem automaatselt teie konto registreerimisel esitatud aadressi andmed. Kui soovite saadetise teisele aadressile kätte saada, piisab uue tarneaadressi sisestamisest tellimuse esitamise ajal.



Kas saan kokku leppida kulleriga kindla kellaaja kohaletoomiseks?



Tellimust esitades ei saa te kokku leppida kindla kellaaja kohta, millal saadetist kätte saada. Kullerid toimetavad pakke kella 9.00-17.00. Mõned kullerid võivad teiega telefoni teel ühendust võtta, et arutada tarne üksikasju, mis võimaldab teil kindla kohaletoimetamise aja kokku leppida.



Mis juhtub minu saadetisega, kui kuller mind määratud tarneaadressil ei leia?



Kui kuller ei leia teid määratud tarneaadressil, suunatakse pakk DPD Pickup'i punkti, kus see ootab teid 3 päeva. Selle aja möödudes saadetis tagastatakse meile.



Kuidas saan muuta tellimuse kohaletoimetamise kuupäeva?



Kui te ei ole kodus või mingil muul põhjusel ei saa tellimuse kättetoimetamise päeval kullerilt vastu võtta, saate muuta kättetoimetamise kuupäeva DPD veebisaidil: https://www.dpd.com